zakończone

Ogłoszenie o przetargu na "Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Józefów – Teodorów i Dobków".

                                                                                            Wodzierady , dnia  29.08.2008 roku

 

Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym na

" Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Józefów - Teodorów i Dobków"
 

W związku z zapytaniem dotyczącym  :

1. Poboru opłat za zajęcie pasa dróg gminnych w czasie prowadzenia robót,
2. Jaka szerokość została przyjęta zdjęcia szlaki w przypadku lokalizacji sieci wodociągowej w drodze i poboczu drogi,
3. Przedmiaru robót dla miejscowości Dobków została przyjęta inwentaryzacja geodezyjna pod poz. 25 oraz badanie bakteriologiczne wody pod poz. 26, natomiast dla miejscowości Józefów takie pozycje nie występują. Czy należy również uwzględnić powyższe pozycje dla miejscowości Józefów,
4. Czy zamawiający uzna spełnienie warunków wykonania sieci wodociągowej w przypadku gdy oferent wykonywał budowy sieci wodociągowe z rur PEHD o śr. 160, 125, 110mm.

Uprzejmie informuję :

Ad. 1 Nie będą pobierany opłaty za zajęcie dróg gminnych w czasie prowadzenia robót.

Ad. 2 Przewiduje się zdjęcie szlaki na dł. 1400mb. , szer. do 2,0 mb.

Ad.  3 Należy uwzględnić inwentaryzację geodezyjną oraz badania wody pod względem bakteriologicznym  we wsi Józefów, analogicznie jak dla wsi Dobków (badania bakteriologiczne z jednym wynikiem pozytywnym, 15 prób ciśnieniowych).

Ad.   4 Zamawiający uzna wykonanie przez oferenta sieci wodociągowej z rur PEHD jako spełnienie warunków siwz - załącznik nr 4.
                                                         
                                                                                       p.o. Zastępcy Wójta
                                                                            
                                                                                  /-/ mgr inż. Monika Stańczyk
                                                                                 

 

 

                                                                                           Wodzierady, dnia 14 . 08 .2008 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady
 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Józefów – Teodorów i Dobków.
Zakres prac obejmuje:
- sieć wodociągowa w miejscowości Józefów – Teodorów: 3200mb o śr. 110PCV-1,0MPa
- sieć wodociągowa w miejscowości Dobków: 4126mb o śr. 110PCV-1,0MPa, 445mb o śr. 63 PEHD-1,0MPa.

 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
 45231300-8

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Józefów – Teodorów i Dobków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty budowlane, (nie przysługuje odwołanie )

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do   20 listopada 2008 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium.
• Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     nie
• Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
2) Wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
3) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo – akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo  popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu Zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione  w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
C. Z postępowanie o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy:
1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia  oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.

Oferta musi  być kompletna, tzn. zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ, z wyjątkiem tych, które nie występują w danym przypadku.
Wykonawca złoży, oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej.
Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje.
Wykonawca nie może zalegać z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy przedłożą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na kwotę minimum 250.000 zł.
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 roboty, polegające na budowie sieci wodociągowej a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -   minimum 1 robotę o  takim samym charakterze jak wymieniono wyżej.
Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy zatrudniają minimum 1 kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji. 
Liczba zatrudnionych w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –  wykaz osób zatrudnionych w tym okresie .
Wykonawca jak i kierownik budowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Jeżeli Wykonawca zamierza część robót zlecić Podwykonawcy, musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. W załączeniu do oferty Wykonawca musi wykazać szczegółowy zakres, który wykona Podwykonawca oraz podać dokładne dane Podwykonawcy.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:

Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy : (Art. 22 ust. 1, Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy). Wykonawca powinien złożyć ofertę zawierającą dokumenty wymienione poniżej w następującej kolejności:
a. Oferta przetargowa (   Załącznik nr 1),
b. Pisemny  wykaz dokumentów złożonych w ofercie
c. Wypełnione uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie kosztorysów nakładczych  załączonych  w niniejszej specyfikacji, wraz z załącznikami tj., zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu podpisane przez uprawnione osoby,   kosztorysy nakładcze  stanowią załącznik  do SIWZ  (Załącznik nr 2)
d. Oświadczenie art. 22, art. 24  (Załącznik nr 3)
e. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
f. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  – wystawione nie wcześniej niż niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
g. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – minimum 1 robotę o takim samym charakterze które rodzajem i wartością odpowiadają  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji).( Załącznik  Nr 4)
h. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, (Załącznik  nr 5)
i. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. (Załącznik nr 6)
j. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,                             (Załącznik nr 7)
k. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień tj. np. kserokopie uprawnień i przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa  minimum 1 kierownika  budowy  oraz kierowników robót z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji (branża sanitarna).
l. Informację  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
m. {Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego iż  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
n. Planowany harmonogram rzeczowo – finansowy, który może ulec korektom (Załącznik nr 8),
o. Zaakceptowany i podpisany projekt umowy ( Załącznik Nr 9 )

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  dokumentów wymienionych w punktach:
-  „e,f” składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (ważne 6 miesięcy)
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (ważne 6 miesięcy)
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu. (ważne 3 miesiące)
-  składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. (ważne 6 miesięcy)

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie e, f , g, h ” zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wyżej wymienione wykazy, dokumenty  i oświadczenia powinny być złożone  w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem "za zgodność z oryginałem", „zgodne z oryginałem” itp. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   
Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski
i na stronie internetowej urzędu.

                                                                                                                                                              
IV.3.2) Termin składania ofert: do 04.09.2008 godzina 9 : 00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach.
 Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 04.09. 2008 r. o godz. 9 : 30  w siedzibie zamawiającego w Sali USC.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                                                    Wójt

                                                                                          /-/ Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 13:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 767
14 listopada 2011 13:52 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080814_zalacznik_10.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:52 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080814_zalacznik_9.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:52 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080814_zalacznik_8.doc] do dokumentu.