zakończone

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Bankową obsługę budżetu Gminy Wodzierady w latach 2009 - 2011"

OGŁOSZENIE Wójt Gminy Wodzierady ogłasza przetarg nieograniczony na Bankową obsługę budżetu Gminy Wodzierady w latach 2009 - 2011 Zamawiający: Gmina Wodzierady reprezentowana przez Wójta Gminy Wodzierady 98-105 Wodzierady Wodzierady 24 Tel. 043 677-33-22, 23; fax. 043 677-33-15 e-mail: urzad@wodzierady.pl strona internetowa: www.wodzierady.pl Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. Nazwa zadania: WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY WODZIERADY W LATACH 2009-2011 Przedmiot zamówienia : Kod CPV : 66.10.00.00-1 : 66.12.00.00-7 : 66.13.00.00-0 Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresie 2 lat od 01.02.2009 r. do 31.01.2011 r. bieżącej obsługi bankowej budżetu Gminy Wodzierady wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi (wymienionymi w załączniku do SIWZ) polegającej na: - otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla budżetu gminy i podległych jednostek organizacyjnych, - możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, - możliwości zaciągania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie bieżących niedoborów w budżecie gminy, - możliwości współpracy w systemie elektronicznej bankowości. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz sposób porozumiewania się z wykonawcą SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego pok. 7 lub listownie na podstawie pisemnego wniosku złożonego zamawiającemu. SIWZ zostanie przekazana bezpłatnie w terminie przewidzianym prawem. SIWZ została zamieszczona również na stronie internetowej www.wodzierady.pl. oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. W toku niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie. Przekazanie ich za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i zostanie potwierdzona pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Termin wykonania zamówienia Od 01.02.2009 do 31.01.2011 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Spełnią poniższe warunki: - są zarejestrowani jako bank, zgodnie z ustawą prawo bankowe, - w zakresie funduszy spełniają warunki ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe wraz ze zmianami i ustawy z dnia 07 grudnia 2000 o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu i bankach zrzeszających, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Utworzą punkt kasowy w budynku Urzędu gminy w pokoju nr 1, czynny w godzinach urzędowania urzędu, 7. Będą prowadzić operacje bankowe do ostatniego dnia kwartału po zakończeniu terminu obowiązywania umowy. Informacja na temat wadium Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie 1. Bieżąca obsługa bankowa wraz z podległymi jednostkami budżetowymi 50 % 2. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym. 10 % 3. Oprocentowanie środków na rachunkach lokat terminowych: a) 1 miesiąc 4 % b) 2 miesiące 4 % c) overnight 22 % 4. Oprocentowanie kredytu bieżącego do 200.000-, zł. 5 % 5. Home banking. 5 % Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj w sekretariacie Urzędu Gminy w Wodzieradach , Wodzierady 24 98-105 Wodzierady; w terminie do dnia 29.12.2008 do godz. 930 pok. nr 7 –Sekretariat. Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, adres jw., w pokoju nr 10, dnia 29.12.2008 o godz. 1000. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest: Osoba upoważniona ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Skarbnik Gminy – Elżbieta Sroczyńska, pracownik Urzędu Gminy – Roman Kujawiński, tel. 0-43-677-33-22,23. Wójt Gminy Wodzierady Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 13:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 679
14 listopada 2011 13:46 (Administrator) - Dodanie załącznika [specyfikacja.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:46 (Administrator) - Dodanie dokumentu.