zakończone

Ogłoszenie przetargu "Na dostawę paliw płynnych w 2009r."

Wodzierady, dnia 06.01.2009 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzierady tel. 0-43 677 33 22, faks 0-43 677 33 15
Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przetarg na dostawę paliw silnikowych w 2009r.”


II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawa


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw silnikowych do pojazdów i urządzeń będących własnością zamawiającego: - oleju napędowego ON - maksymalnie 10 000 litrów - benzyny bezołowiowej Pb95 – maksymalnie 1800 litrów. Wyżej określone ilości paliw mogą ulec zmianie.
2.Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania określone w: - Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (D.U. z 2005r. nr 216 poz. 1825), - PN-EN 228:2005 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań, - PN-EN 590:2005 (U) Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań.
3.Wykonawca zapewni możliwość tankowania w godz. otwarcia stacji , bezpośrednio do zbiorników środków transportowych i kanistrów będących własnością zamawiającego.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:


W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia :
1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wykonawca przedstawi :
a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do specyfikacji (cena oferty powinna być podana cyfrą i słownie, wyrażona w złotych polskich. Cena powinna podana być zgodnie z załączonym formularzem oferty),
b) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
c) dokumenty potwierdzające, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert),
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) dokumenty określające parametry jakościowe oferowanych paliw.
2. W celu potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca przedstawi :
a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.),
b) oświadczenie z art.24 ust. 1 i 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), /osoby fizycznej/osoby prawnej/spółki jawnej/spółki komandytowej/spółki partnerskiej/ wypełnić właściwie.


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkana poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8 podpunkt 1 c,d,e, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formą (spełnia – niespełna), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.


Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo byłoby unieważnione postępowanie zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wodzierady 98-105 Wodzierady 24 pow. łaski.
IV.3.2) Termin składania ofert: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :
19 stycznia 2009 r. godz. 10.00

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 13:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 582
14 listopada 2011 13:45 (Administrator) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__projekt_umowy.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:45 (Administrator) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__oswiadczenia_.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:45 (Administrator) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_1formularz_ofertowy.doc] do dokumentu.