zakończone

Ogłoszenie o przetargu na "Przebudowę nawierzchni drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów na odcinku od km 0+000 do km 0+467 zgodnie z załączoną książką przedmiarów."

Wodzierady, dnia 12 . 08 .2008 r.

 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady

 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów  na odcinku od km 0+000 do km 0+467 zgodnie z załączoną książką przedmiarów.

 

 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:

 45233120-6

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów na odcinku od km 0+000 do km 0+467.

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty budowlane, (nie przysługuje odwołanie )

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

do   15 października 2008 roku

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium.
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     nie
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

 

 

 III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podst. art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22  ustawy PZP i spełniają wymagania określone w siwz. 2/ udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 3/ są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4/ zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w siwz i załączonym projekcie umowy. 5/ zaoferują termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego tj. nie dłuższy niż w pkt.7. 6/ załączą do oferty zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w pkt. 9 specyfikacji.

                                          
            Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium

           spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:
    1.Dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona.

2.Wypełnony i podpisany formularz ofertowy.

3.Wypełniony kosztorys ofertowy.

4.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

6.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.Wypełniony i podpisany projekt umowy.

8.Podpisane oświadczenie.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:    

Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski

i na stronie internetowej urzędu.

 

IV.3.2) Termin składania ofert: do 02.09.2008 godzina 9 :30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach. 
Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 02.09. 2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w Sali USC.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
                                                                                                                  Wójt

                                                                                                    /-/ Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 13:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 781
14 listopada 2011 13:56 (Administrator) - Dodanie załącznika [12082008_ksiazka_przedmiarow.jpg] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:56 (Administrator) - Dodanie załącznika [12082008_wzor_umowy.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 13:56 (Administrator) - Dodanie załącznika [12082008_oswiadczenie1.doc] do dokumentu.