zakończone

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Odpowiedz na pytanie wykonawcy do pobrania na końcu ogłoszenia



Wodzierady , dnia 17 sierpnia 2010 roku

 

 

WSZYSCY WYKONAWCY

 

Biorący udział w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dla inwestycji pod nazwą „ Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Wodzieradach „

W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców dotyczącym materiału z jakiego mają być wykonane zbiorniki filtracyjne i aerator ?

Uprzejmie informuję :

 

Elementy zestawów aeracji i filtracji ( płaszcz zbiornika , dna wypukłe , włazy, króćce itp.)

Wykonane mają być ze stali niestopowych.

Zbiorniki zestawów zabezpieczone mają być antykorozyjnie poprzez malowanie od wewnątrz żywicą poliestrową z atestem PZH na kontakt z wodą pitną , na zewnątrz farbą do ochrony czasowej.

                                                                                                                                                              Wójt Gminy

 

                                                                                                                                                            Bożena Płonek

 

 

Wodzierady  , dnia  10 .08. 2010 roku

 
 

 

ZMIANA   TREŚCI  SPECYFIKACJI

 

 

                            Na podstawie art.38  ust.4  PZP  (  t.j.Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007  z późniejszymi zmianami ) zmieniam  pkt. 5 i 6   SIWZ   dotyczącej postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  dla inwestycji pod nazwą :

„ Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Wodzieradach „

 

Pkt. 5  Opis warunków  udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków  otrzymuje brzmienie :

 

A.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy  spełniają  następujące warunki udziału w postępowaniu :

-     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli

      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ;

-    posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie    

     zamówienia;

-    wykonując zamówienie dysponować będą potencjałem technicznym oraz osobami

     zdolnymi do wykonania zamówienia;

-    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie

     zamówienia ;

 

B.       Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców wymienionych w art.24 ust.1 i 2 oraz art.154 pkt.5 a PZP.

 


C.       Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu  Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie kierował się regułą  : „ spełnia albo nie spełnia „;

 

Pkt.. 6  Wykaz oświadczeń i dokumentów , jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu .

 

Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz na wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia :

1)       Wypełniony formularz oferty  ( zał. Nr  1)

2)  Pisemny wykaz dokumentów złożonych w ofercie ;

3) Oświadczenie Wykonawcy  o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu  oraz  

     braku podstaw do wykluczenia  - załącznik nr  3

 

 

 

 

 

 

4)  Wypełnione uproszczone kosztorysy ofertowe   ( zał  Nr  2 )

UWAGA: Ponieważ w niniejszym postępowaniu obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie badania  i oceny   ofert, będzie miał  charakter informacyjny  tj. pomocniczy  na etapie rozliczeń z Wykonawcą;

5.        Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;

6.        Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz  właściwego Naczelnika ZUS – lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami wystawione nie wcześniej  niż 3 m-ce przed terminem składania ofert .

7.        Wykaz co najmniej 2  robót budowlanych o charakterze i złożoności zbliżonych do zakresu  robót objętych zamówieniem  wykonanych w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie , z podaniem  ich rodzaju  i wartości , daty i  miejsca wykonania  oraz  załączeniem dokumentu  potwierdzającego , że roboty te  zostały wykonane zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone                    ( zał. Nr 4)

8.        Wykaz osób i  podmiotów , które będą wykonywać zamówienie  ( zał. Nr 5 ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że  osoby te posiadają wymagane uprawnienia  jeżeli ustawy nakładają  posiadanie takich uprawnień  . Wymagane jest zatrudnienie 1 kierownika budowy  oraz kierowników robót  z uprawnieniami zgodnymi z zakresem robót określonych w specyfikacji  ( branża  budowlana , sanitarna , elektryczna

9.        Zaakceptowany i podpisany projekt umowy ( zał. Nr 6)

 

UWAGA :  Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach  finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących  go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków o których mowa w art.22 ust.1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy , a podmioty te będą  brały udział w realizacji części zamówienia , Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w punkcie 6  ppkt. 3 i 5.

 

 

               W związku ze zmianą  pkt.5 i 6 SIWZ  zmianie uległ załącznik nr 3 do  SIWZ .

„ Oświadczenie do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne  pn. Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Wodzieradach „.

Aktualna treść  załącznika nr 3 do SIWZ w załączeniu.

 

 

                                               

  

 Wodzierady, dnia 02 . 08 .2010 r.

                                                                                                               Wójt Gminny

                                                                                                        Bożena Płonek

 



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady

 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Wodzieradach.

Zakres obejmuje:

- rozbiórki elementów konstrukcyjnych,

- elementy konstrukcyjne,

- roboty demontażowe w budynku suw,

- technologia suw,

- roboty posadzkowe i instalacyjne w budynku,

- montaż zbiornika szczelnego w odstojniku.

 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:

 45252120-5  - roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

 45310000-3  - roboty  instalacyjne elektryczne

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Wodzieradach.

 

 II.1.2) Rodzaj zamówienia:   robota budowlana

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

do 15 grudnia 2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium..
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     nie
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

 

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania (pkt 5.B i C siwz) 5/prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru , 6/ nie może zalegać z opłaceniem podatków, 7/wykonaniu w okresie  5 lat minimum 2 robót odpowiadającym rodzajem, a jeżeli działalność jest krótsza – minimum 1 robotę, 8/zatrudniają minimum 1 kierownika budowy, oraz kierowników robót z uprawnieniami + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 9/ ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

                                          
            Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium

           spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:

1.wypełniony i podpisany  formularz ofertowy,

2.aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

3. wypełniony i podpisany projekt umowy,

4. wypełnione uproszczone kosztorysy ofertowe.

5. pisemny wykaz dokumentów złożonych w ofercie.

6. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

7. zaświadczenie właściwego naczelnika ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami.

8. wykaz wykonanych w okresie 5 lat minimum 2 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum 1 robotę.

9. wykaz osób  i podmiotów które będą wykonywać zamówienie.

10. dokumenty potwierdzające uprawnienia.

11. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia

         .
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:    

Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski

i na stronie internetowej urzędu.

 

IV.3.2) Termin składania ofert: do 24.08.2010 r. godzina 9 :00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach .
Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 24.08. 2010 r. o godz. 9:30 w siedzibie Urzędu Gminy w Sali USC..

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

                                                                                                        Wójt Gminny

                                                                                                        Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 08:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 798
14 listopada 2011 09:08 (Administrator) - Dodanie załącznika [odp_na_pytania_wykonawcy.pdf] do dokumentu.
14 listopada 2011 09:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [do_dokumentacji.pdf] do dokumentu.
14 listopada 2011 09:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [komawodzieradys.pdf] do dokumentu.