zakończone

Ogłoszenie o zamówieniu-usługa

Wodzierady, dnia  10 listopada 2010 r

 


 

Nr 3410/10/2010

 

 

OGŁOSZENIE  O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU

 

 

Unieważnienie  postępowania przetargowego o udzielenie  zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  ,zamieszczonego w dniu 03.11.2010 r pod numerem 355600-2010  w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie www.wodzierady.pl   na zadanie pn  „ Usługa  cateringowa – przygotowanie  i dostawa posiłków do Przedszkola Samorządowego w Kwiatowicach w ramach projektu pt. Działamy dla wszystkich Dzieci w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1. Podziałanie 9.1.1.. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „

 

 

 

 

             Na podstawie art.93 ust.1. pkt.1  ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(tekst jedn. Dz.U. z 2010 r Nr 113 poz.759 z późn.zm.) unieważniam postępowanie o udzielenie  zamówienia publicznego pn.”  Usługa cateringowa- przygotowanie i dostawa posiłków do Przedszkola Samorządowego w Kwiatkowiach w ramach projektu Pt. Działamy dla wszystkich Dzieci w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej  Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „  ponieważ nie  wpłynęła żadna  oferta  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

 

 

 

                                                                                                            Wójt  Gminy

 

                                                                                                            Bożena Płonek

 

 

 

 

Znak sprawy: 3410/10/2010 Wodzierady, 03 listopada 2010 r. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU „ Przetarg na usługę cateringowa - przygotowanie i dostawę posiłków dla dzieci do Przedszkola Samorządowego w Kwiatkowicach w ramach projektu pt. Działamy dla wszystkich Dzieci w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”. I. ZAMAWIAJĄCY GMINA WODZIERADY Wodzierady24, 98-105 Wodzierady NIP 831-156-61-10, REGON 730934559 Adres internetowy: www.wodzierady.pl II. TRYB ZAMÓWIENIA: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) o wartości szacunkowej poniżej 193 000 Euro. III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: SIWZ będzie dostępna na stronie: www.wodzierady.pl od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOSCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa trzech gotowych posiłków dziennie: śniadanie, obiad i podwieczorek (zestaw) dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 – 5 lat uczęszczających do przedszkola w Kwiatkowicach. Żywienie dzieci odbywać się będzie w okresie od 18.11.2010r. do 30.09.2012r. z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Liczba dzieci objętych usługą cateringu w 2010r., w 2011r, w 2012r. - 25 osób Ogólna liczba dziennych zestawów ( śniadanie, obiad, podwieczorek) w okresie realizacji projektu ( od 18.11.2010r. do 30.09.2012r.) wynosi ok. 12 500 szt., ( przyjmując 25 zestawów (śniadanie, obiad, podwieczorek) dziennie przez okres 420 dni.) Zamawiający oświadcza, że wskazana powyżej ilość ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ilość dziennych zestawów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i uzależniona będzie od obecności dzieci w przedszkolu. Przygotowane posiłki powinny dostarczyć ok. 75% energii całodziennej racji pokarmowej, kolejne 25% będzie pochodzić z kolacji. śniadanie powinno dostarczyć ok. 25% energii całodziennej, obiad powinien dostarczyć ok.30% energii całodziennej, podwieczorek powinien dostarczyć ok. 20% energii całodziennej, Zalecana ilość kalorii w wyżywieniu całodziennym ok.1700 Zalecana ilość kalorii w wyżywieniu przedszkolnym ok. 1275 Zobowiązuje się Wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz przygotowania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu urozmaicenia posiłków w związku z sezonowością i świętami. Wykonawca jest zobowiązany do: a) zapewnienia dostarczenia posiłków we wszystkie dni pracy przedszkoli 3 razy dziennie zgodnie z poniższymi zasadami: śniadanie – 8.30 obiad – 12.00 podwieczorek – 14.00 b) ilość posiłków będzie uzależniona od frekwencji dzieci – zapotrzebowanie na dany dzień składane będzie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego do godz.7.45, z możliwością korekty obiadów i podwieczorków do godz. 9.00 c) posiłki należy dostarczyć na własny koszt w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Dla dań gorących w momencie przekazywania posiłków dzieciom na talerze powinna wynosić co najmniej 63 ºC d) Wykonawca zapewni naczynia, talerze, kubki, odpowiednie do wieku dziecka wykonane z porcelany lub porcelitu, sztućce wykonane ze stali nierdzewnej, e) Wykonawca zapewni pracownika do wydawania posiłków, f) pojemniki, termosy muszą być zamykane szczelnie, tak aby podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu, g) po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków Wykonawca odbierze odpady pokonsumpcyjne, brudne naczynia, talerze, sztućce i inne naczynia służące do dostarczenia i przechowywania żywności z przedszkoli oraz zapewni we własnym zakresie ich mycie i dezynfekcję we własnych pomieszczeniach zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi i mikrobiologicznymi oraz normami HACCP, h) jadłospis powinien być układany przez Wykonawcę na okres 5 dni i zatwierdzany przez Zamawiającego, i) posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów (np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp.), masło musi być świeże-nie można używać produktów masłopodobnych, j) wędliny muszą być wysokiej jakości, nie mogą zawierać dodatków skrobi, soi, mięso nie może być MOM (mięso odkostnione mechanicznie) k) co najmniej raz w tygodniu należy dostarczyć wykaz poszczególnych produktów, z których został sporządzony posiłek z wykazem gramatury l) wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 72 godz. od upływu dnia podania – pobór i ich przechowywanie zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz.U.z 2007r. Nr 80, poz.545) m) Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. n) za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary, odpowiada Wykonawca o) wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również z przepisami prawa w zakresie higieny żywienia i norm HACCP oraz muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej, p) w przypadku wyjazdu dzieci na wycieczkę Wykonawca powinien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy tzw. „suchy prowiant”, o planowanej wycieczce Zamawiający poinformuje Wykonawcę telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (DU z 2006r nr 171, poz. 1225) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących: 1) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń); 2) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie); 3) cyklu produkcyjnego i jego poszczególnych etapów (przestrzegania zasad sanitarnohigienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków; składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić i załączyć do oferty jadłospis na pierwsze 10 dni żywienia, jadłospis winien zawierać; śniadanie: 4 x mleko z mieszanką płatków zbożowych typu musli lub płatkami zbożowymi czekoladowymi wzbogaconymi witaminami, 1x kakao +bułka z miodem lub kremem czekoladowo-orzechowym, 2 x kanapki z wędliną z dodatkiem warzyw + herbata, 1 x parówka na gorąco z chlebem + herbata lub sok, 2 x budyń obiad: 4 posiłki mięsne (udko, schab, pierś z kurczaka, kotlet mielony +ziemniaki do każdego mięsa lub frytki), 3 posiłki pół mięsne np. gołąbki z mięsem i ryżem itp., 2 posiłki bezmięsnemączne +sos, 1 posiłek –ryba + do każdego posiłku surówka i ciepły kompot lub sok podwieczorek: 3 x naleśniki z serem lub dżemem +jogurt, 2 x frytki, 1 x kisiel+owoc typu jabłko lub banan, 3 x pierogi z serem lub kapustą i mięsem, , 1 x ciasteczka lub placek z jabłkami lub innymi owocami+koktajl owocowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień: 55322000-3 – usługi gotowania posiłków 55321000-6 – usługi przygotowania posiłków 55520000-1 – usługi dostarczania posiłków V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia: od dnia 18.11.2010r. do 30.09.2012r. z wyłączeniem dni wolnych od pracy. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie o porównywalnym charakterze i złożoności do przedmiotu zamówienia z należytą starannością z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zlecenie zostało wykonane bez zastrzeżeń i prawidłowo ukończone. 1.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę: a) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę minimum 20 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków ( w tym zatruć) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 6.1 Jest niezgodną z ustawą. 6.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 6.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 6.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 6.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 6.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100,00% X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 10.11.2010r. do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Wodzierady, Wodzierady 24 - sekretariat XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 10.11.2010r. o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Wodzierady Wodzierady 24 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 03.11.2010 r. Wójt Gminy Wodzierady Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 08:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 899
14 listopada 2011 08:58 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu.
14 listopada 2011 08:57 (Administrator) - Dodanie załącznika [zalaczniki_do_specyfikacji.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 08:57 (Administrator) - Dodanie załącznika [specyfikacja_dotyczaca_uslugi_cateringowej.doc] do dokumentu.