unieważnione

Wójt Gminy Wodzierady ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 EURO na Bankową obsługę budżetu Gminy Wodzierady

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Wodzierady ogłasza przetarg nieograniczony do 60.000 EURO na Bankową obsługę budżetu Gminy Wodzierady

 

Zamawiający:

Gmina Wodzierady reprezentowana przez Wójta Gminy Wodzierady
98-105 Wodzierady
Wodzierady 24
Tel. 043 677-33-22, 23; fax. 043 677-33-15
e-mail: urzad@wodzierady.pl
strona internetowa: www.wodzierady.pl

Tryb udzielenia zamówienia:

Na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2004r. nr 19 poz. 177 ze zm.) przetarg nieograniczony o wartości zamówienia nie przekraczającego 60.000 EURO.

Nazwa zadania:

WYKONYWANIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY WODZIERADY

Przedmiot zamówienia : Kod CPV : 66100000-1

Zamówienie obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie okresie 2 lat od 01.02.2007 r. do 31.01.2009 r. bieżącej obsługi bankowej budżetu Gminy Wodzierady wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi (wymienionymi w załączniku do SIWZ) polegającej na:
- prowadzeniu rachunków bankowych dla budżetu gminy i podległych jednostek organizacyjnych,
- możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych,
- możliwości zaciągania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie bieżących niedoborów w budżecie gminy,
- możliwości współpracy w systemie elektronicznej bankowości.

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz sposób porozumiewania się z wykonawcą

SIWZ można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego pok. 7 lub listownie na podstawie pisemnego wniosku złożonego zamawiającemu. SIWZ zostanie przekazana bezpłatnie w terminie przewidzianym prawem. SIWZ została zamieszczona również na stronie internetowej www.wodzierady.pl. oraz portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.  W toku niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie. Przekazanie ich za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i zostanie potwierdzona pisemnie.

 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Termin wykonania zamówienia

Od 01.02.2007 do 31.01.2009

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Spełnią poniższe warunki:
- są zarejestrowani jako bank, zgodnie z ustawą prawo bankowe,
- w zakresie funduszy spełniają warunki ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe wraz ze zmianami i ustawy z dnia 07 grudnia 2000 o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu i bankach zrzeszających,
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Utworzą punkt kasowy w budynku Urzędu gminy w pokoju nr 1, czynny w godzinach urzędowania urzędu,
7. Będą prowadzić operacje bankowe do ostatniego dnia kwartału po zakończeniu terminu obowiązywania umowy.


Informacja na temat  wadium

Zamawiający nie przewiduje złożenia wadium.


Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Bieżąca obsługa bankowa wraz z podległymi jednostkami budżetowymi  35 %
2. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym.      10 %
3. Oprocentowanie środków na rachunkach lokat terminowych:
a) 1 miesiąc             4 %
b) 2 miesiące            4 %
c) overnight            32 %
4. Oprocentowanie kredytu bieżącego do 100.000-,  zł. 10 %
5. Home banking.  5 %


Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj w sekretariacie Urzędu Gminy w Wodzieradach , Wodzierady 24 98-105 Wodzierady;   w terminie do dnia 29.12.2006. do godz. 930 pok. nr 7 –Sekretariat.

Termin związania ofertą

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.


Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami jest:

Osoba upoważniona ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami:          Skarbnik Gminy – Elżbieta Sroczyńska,  pracownik Urzędu Gminy – Roman Kujawiński,             tel. 0-43-677-33-22,23.

 

Wójt Gminy

Bożena  Płonek

 
Wodzierady, dn. 15.12.2006

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2011 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 766
15 listopada 2011 11:09 (Administrator) - Dodanie załącznika [061215_prz_rbz.doc] do dokumentu.
15 listopada 2011 11:09 (Administrator) - Dodanie załącznika [061215_prz_rbnds_za_okresdo30122006.doc] do dokumentu.
15 listopada 2011 11:01 (Administrator) - Dodanie załącznika [061215_prz_rbnds_do_dnia_31122005.doc] do dokumentu.