unieważnione

Modernizacja (przebudowa) istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Mauryców – działka nr 226, 197/4.

Wodzierady, dnia 11 .09.2007 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -   roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady 
 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Modernizacja (przebudowa) istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Mauryców – działka nr 226, 197/4.                                                                                                                                                                   Kody CPV : 45252000-8, 45112000-5,45232000-2, 45223000-6,45261000-4,  45262000-1,45421000-4  Zakres prac modernizacyjnych do wykonania obejmuje:
- budynek stacji uzdatniania wody ;
                 - wykopy,
                 - fundamenty,
                 - konstrukcja stalowa  ścian i dachu,
                 - lekka obudowa dachu, ścian i inne zewnętrzne
                -  podłoża i posadzki,
                -  roboty zewnętrzne .
- rozbudowa stacji uzdatniania wody:
                - sieć wodociągowa i kanalizacyjna,
                - technologia ,
                - instalacja wodno-kanalizacyjna .
- budowa zbiornika żelbetonowego na wodę pitną o pojemności 300 m 3.                

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 „ Modernizacja ( przebudowa ) istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości  Mauryców – działka
    Nr 226, 197/4 „.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty budowlane  , (nie przysługuje odwołanie )

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
  31 maj  2008 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
2) wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo – akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo  popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu Zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione  w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
C. Z postępowanie o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia  oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów,
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
3) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.

Oferta musi  być kompletna, tzn. zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ, z wyjątkiem tych, które nie występują w danym przypadku.
Wykonawca złoży, oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca musi prowadzi działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej.
Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje.
Wykonawca nie może zalegać z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową   wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – na kwotę minimum 400.000 zł.
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy wykonywali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres,  minimum:
- 1 robotę polegającą na modernizacji (przebudowie) stacji uzdatniania wody.
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy zatrudniają minimum 1 kierownika budowy  oraz kierowników robót z uprawnieniami zgodnymi z zakresem roboty określonej w specyfikacji. 
Liczba zatrudnionych w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres – nie mniej niż 15.
Wykonawca jak i kierownik budowy musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Jeżeli Wykonawca zamierza część robót zlecić Podwykonawcy, musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. W załączeniu do oferty Wykonawca musi wykazać szczegółowy zakres, który wykona Podwykonawca oraz podać dokładne dane Podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej
, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   
Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski
i na stronie internetowej urzędu.
                                                                                                                                                              
IV.3.2) Termin składania ofert: 02.10.2007 godzina 9:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach. 
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.10.2007r. o godz. 9:30 w siedzibie zamawiającego w Sali USC.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2011 10:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1265
15 listopada 2011 10:54 (Administrator) - Dodanie załącznika [20070910_zal10.doc] do dokumentu.
15 listopada 2011 10:54 (Administrator) - Dodanie załącznika [20070910_9.doc] do dokumentu.
15 listopada 2011 10:53 (Administrator) - Dodanie załącznika [20070910_8.doc] do dokumentu.