Wodzierady, dnia 21.02.2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzierady Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS Przebudowa drogi dojazdowej – etap II w miejscowości Włodzimierz. Modernizacja (przebudowa) drogi Kwiatkowice – Wandzin od km 0+465 do km 1+165
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. /Wykaz dokumentacji dołączono do „opisu przedmiotu zamówienia”/ Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego kosztorysach ślepych, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja budowlana (do wglądu u Zamawiającego) i Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją, zasadami sztuki budowlanej bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek innym dokumencie. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót w poszczególnych częściach dokumentacji obowiązujący jest zakres szerszy, chyba, że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem.
Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45233226-9
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej – etap II w miejscowości Włodzimierz. Modernizacja (przebudowa) drogi Kwiatkowice – Wandzin od km 0+465 do km 1+165
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty, (nie przysługuje odwołanie )
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 30 lipca 2008 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium. • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej - tak • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają n/w warunki niniejszej specyfikacji: 2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 3. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy. 4. Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 5. Zaoferują termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego tj. nie dłuższy niż w pkt.7 6. Do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w punkcie 9 niniejszej specyfikacji.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:
Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. Dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, umowa konsorcjum), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 3. Wypełniony kosztorys ofertowy na podstawie załączonej książki przedmiarów na poszczególną drogę (zał. nr 3 do SIWZ), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą , zamiast dokumentów o których mowa w ust. 9.1 pkt 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 9.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty te są składane w formie oryginału odpisu, wypisu , wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów,
9. Wypełniony i podpisany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), 10. Podpisane oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ),
UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty wymienione w ust. 9.1. pkt 4, 8, 9 muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum
Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem może być powodem odrzucenia oferty. (poświadczenia za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem ust. 9.1. pkt 13 może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny podpis oraz pieczęć Wykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzierady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wodzierady 98-105 Wodzierady 24 pow. łaski i na stronie internetowej urzędu. IV.3.2) Termin składania ofert: 18.03.2008 godzina 9:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach. Otwarcie ofert nastąpi dnia: 18. 03. 2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w Sali USC.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wójt
/-/ Bożena Płonek
|