zakończone

OGŁOSZENIE O PRZETARGU na "Przebudowę drogi dojazdowej – etap II w miejscowości Włodzimierz. Modernizację (przebudowę) drogi Kwiatkowice – Wandzin od km 0+465 do km 1+165"

                                                                                                    Wodzierady, dnia 21.02.2008 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty
Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady
 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS
Przebudowa drogi dojazdowej – etap II w miejscowości Włodzimierz.
Modernizacja (przebudowa) drogi Kwiatkowice – Wandzin  od km 0+465 do km 1+165    

Opis  przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
/Wykaz dokumentacji dołączono do „opisu przedmiotu zamówienia”/
Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego kosztorysach ślepych, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja budowlana (do wglądu u Zamawiającego) i Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją, zasadami sztuki budowlanej bez względu na to, czy czynności te /prace/ są odrębnie wymienione w jakimkolwiek innym dokumencie. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót w poszczególnych częściach dokumentacji obowiązujący jest zakres szerszy, chyba, że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem.

Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45233226-9

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi dojazdowej – etap II w miejscowości Włodzimierz.
Modernizacja (przebudowa) drogi Kwiatkowice – Wandzin  od km 0+465 do km 1+165
    

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty, (nie przysługuje odwołanie )

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do  30 lipca 2008 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium.
• Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     tak
• Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający  wymogi w art. 22 ust. 1  Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają n/w warunki niniejszej specyfikacji:
2. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
3. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy.
4. Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata.
5. Zaoferują termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego  tj. nie dłuższy niż w pkt.7
6. Do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w punkcie 9 niniejszej specyfikacji.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:

Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub  poświadczone za zgodność z oryginałem  ich kserokopie:
1. Dowód, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, umowa konsorcjum), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 
2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
3. Wypełniony kosztorys ofertowy na podstawie załączonej książki przedmiarów na poszczególną drogę (zał. nr 3 do SIWZ), 
4. Aktualny  odpis z właściwego rejestru  lub aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym  zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,
6. Aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -  wystawione nie wcześniej niż 3  miesiące  przed upływem terminu składania ofert,
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą , zamiast dokumentów o których mowa w ust. 9.1 pkt 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że
a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości.

Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 9.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty te są składane w formie oryginału odpisu, wypisu , wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów,

9. Wypełniony i podpisany projekt umowy  (załącznik  nr  3  do SIWZ),
10. Podpisane  oświadczenie (załącznik nr 2   do SIWZ),

UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty  wymienione w  ust. 9.1. pkt  4, 8, 9  muszą być złożone przez  każdego z członków  konsorcjum

Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów  lub złożenie dokumentu w   niewłaściwej  formie np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem  może być powodem odrzucenia oferty.  (poświadczenia za zgodność z oryginałem z zastrzeżeniem ust. 9.1. pkt 13 może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy  wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny  podpis oraz pieczęć Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   
Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski i na stronie internetowej urzędu.
                                                                                                                                                              
IV.3.2) Termin składania ofert: 18.03.2008 godzina 9:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach.
 
Otwarcie ofert nastąpi dnia:     18. 03.  2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w Sali USC.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

                                                                              Wójt

                                                                    /-/ Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 14:08
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 955
14 listopada 2011 14:10 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080222_ksiazka_przedmiarow_wlodzimierz.jpg] do dokumentu.
14 listopada 2011 14:09 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080222_ksiazka_przedmiarow_wandzin.jpg] do dokumentu.
14 listopada 2011 14:09 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080222_przedmiot_zamowienia.doc] do dokumentu.