zakończone

Ogłoszenie o przetargu na " Przebudowa części parteru budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej na poradnię „K” na działce nr 276 w Wodzieradach nr 17".

                                                                                                  Wodzierady, dnia 12.06.2008 r.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady
 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja  samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
Przebudowa części parteru budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej na poradnię „K” na działce nr 276 w Wodzieradach nr 17.

Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:
 45215000 - 7
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 Przebudowa części parteru budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej na poradnię „K” na działce nr 276 w Wodzieradach nr 17.

II.1.2) Rodzaj zamówienia:   roboty budowlane, (nie przysługuje odwołanie )

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
do   15 października  2008 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium.
• Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     nie
• Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 


III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podst. art.24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22  ustawy PZP i spełniają wymagania określone w siwz. 2/ udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 3/ Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
                                          
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.

• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:
1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. oświadczenie o zapoznaniu się z  drukiem SIWZ i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń oraz przyjęciu warunków tam zawartych.
4.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
5.Wypełniona i podpisana tabela kosztowa zgodnie z załączonymi kosztorysami nakładczymi
6.Wypełniony i podpisany projekt umowy.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:   

Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski
i na stronie internetowej urzędu.
                                                                                                                                                              
IV.3.2) Termin składania ofert: do 02.07.2008 godzina 9 :30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach. 


Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 02.07. 2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego w Sali USC.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                                                                          Wójt
                                                                 /-/ Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 809
14 listopada 2011 14:03 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080521_oswiadczenia.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 14:03 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080521_tabela_kosztowa.doc] do dokumentu.
14 listopada 2011 14:02 (Administrator) - Dodanie załącznika [20080613_wzor_umowy.doc] do dokumentu.