Wodzierady , dnia 10.03.2009 roku Nr 3410/ 4 /2009 Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu przetargowym na „ Przebudowę drogi gminnej Wodzierady - Mikołajewice” W związku z zapytaniem dotyczącym : 1. Wymagania Inwestora wobec materiałów do wbudowania warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych (tj. uziarnienie, asfalt, wypełniacz) gdyż brak na stronie internetowej specyfikacji technicznej,, 2. Zakresu robót ujętych w projekcie budowlanym wykonawczym na „przebudowę nawierzchni jezdni drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów – Mikołajewice” jest zgodny z przedmiotem zamówienia tj. „przebudowa drogi gminnej Wodzierady – Mikołajewice”, 3. Wbudowania dolnej i górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych można użyć kruszywa ze skały wapiennej Uprzejmie informuję : Ad. 1 . W załączeniu zamieszczam szczegółową specyfikację techniczną Nr D-05.03.05 p.n. „Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco – warstwa ścieralna i wiążąca” w której są przedstawione są wymagania dotyczące przedmiotowego pytania oraz w szegółowej specyfikacji Nr D-00.00.00 . Ad. 2. Zakres robót szczegółowych został ujęty w zamieszczonym przedmiarze robót i części opisowej załączonego projektu technicznego Wodzierady – Mikołajewice. Nazwa Ludowinka – Magdalenów – Wodzierady w specyfikacji technicznej wzięła się z opracowanej dokumentacji na dwie drogi gminne oddzielnie. Z uwagi na tą samą technologię została opracowana przez projektanta dokumentacji jedna specyfikacja techniczna w której ma miejsce ta nazwa. Ad. 3 . Wbudowany materiał dolnej i górnej warstwy podbudowy powinien spełniać wymagania określone w tablicy 1 pkt. 2.3.2 szczegółowej specyfikacji technicznej Nr D-04.04.02 p.n. „podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie”. Dla każdego materiału wymagane są badania według odpowiednich norm PN. Wójt Gminy Bożena Płonek
Wodzierady, dnia 19 . 02 .2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wodzierady
Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przebudowa drogi gminnej nr 1032 08 E Wodzierady –Mikołajewice
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- podbudowa
- nawierzchnia
- roboty wykończeniowe
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
1.2. Obsługa geodezyjna prowadzonych robót i wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
1.3. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu.
1.4. Minimalna wymagana gwarancja 36 miesięcy.
1.5. Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień CPV
Słownik główny CPV: 45233120-6
1.6. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji.
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Przebudowa drogi gminnej Wodzierady - Mikołajewice „
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
15 września 2009 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania obiektów budowlanych będących przedmiotem zamówienia wynikające z zapisów w przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej.
2.2. W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.2 w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia niezbędne jest dysponowanie osobą przewidzianą do kierowania pracami posiadającą uprawnienia branży budowlanej-specjalności drogowej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby z takimi uprawnieniami oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów tej osoby.
3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
z art. 22 Pzp opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp.
3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3.6. nie wyrazili zgody na przedłużony okres związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
1. Sporządzony przez wykonawcę formularz oferty według wzoru druku będącego załącznikiem do specyfikacji 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej .
Otwarcie ofert nastąpi dnia 16.03.2009 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego w Sali USC..
IV.3.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofdziałalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie.
2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych z punktu 2.1 – w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej – odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną.
2.4 Oświadczenie o którym mowa w art. 44 Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - wzór załącznik do siwz.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
3.1. Uprawnienia branży budowlanej-specjalności drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów osoby przewidzianej do kierowania pracami.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdział VI pkt 2.
4.1. pkt. 2.1., 2.3, - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdział VI pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 5 stosuje się odpowiednio.
5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
5.1. Dokumenty dołączane do formularza ofertowego należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę za wyjątkiem punktu 2.2 (jeśli dotyczy) i 2.4 które należy dołączyć w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
6. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, lub którzy złożyli powyższe dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy).
7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
8. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzierady .pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Wodzierady 98-105 Wodzierady 24 pow. łaski
i na stronie internetowej urzędu.
IV.3.2) Termin składania ofert: 16.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach. ert).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wodzierady