zakończone

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Wodzierady , dnia  03.03.2010 roku

 

 

 

 

 

 

Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu    przetargowym na „  Przebudowę drogi gminnej Ludowinka - Magdalenów”

  W związku z zapytaniem dotyczącym  :

   1. umieszczenia  na stronie  dokumentacji projektowej ,

   2. SST D.05.03.05 „ nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych wytwarzanych i wbudowanych na gorąco warstwą ścieralną i wiążącą” przywołano wycofaną Polską Normę PN –S-96025:2000, korekta zapisu z jaką Polską normą aktualnie obowiązującą należy dokonać oceny przedmiotowego wyrobu.

  3. określenie dla jakiej kategorii ruchu został zaprojektowany odcinek przedmiotowego postępowania przetargowego,

  4. czy Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego  w formie uproszczonej,

        Uprzejmie informuję :

Ad. 1 . w załączeniu zamieszczam opis techniczny wraz z dokumentacją projektową.

Ad  2 . zgodnie z aktualnie obowiązującą normą.

Ad  3. kategoria ruchu dla wymienionej drogi KR – 1 ( grubość nawierzchni: warstwa ścieralna z  betonu asfaltowego 4cm., warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6 cm.

Wykonano górną i dolną podbudowę o łącznej grubości 23cm.

Warstwę górną podbudowy ujęto jako warstwę wyrównawczą o grubości 3cm.

Ad  4. kosztorys uproszczony na podstawie załączonego do siwz przedmiaru/obmiaru robót z ujęciem wszystkich pozycji.

 

 

 

                                                                     Z poważaniem

 

                                                                    Wójt Gminy Wodzierady

                                                                    Bożena Płonek

 

Wodzierady, dnia 23.02.2010r.

 

 

 

Znak sprawy: 3410/2/2010

 

 

 

Przedłużenie

terminu składania ofert

 

 

 

   Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „przebudowę drogi gminnej Ludowinka - Magdalenów”.

 

 

Zamawiający, na podstawie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie informuję, iż w związku z nadesłaniem licznych zapytań dotyczących przedmiotu zamówienia (zwłaszcza dokumentacji ), przedłuża termin składania ofert do dnia 10 marca 2010 roku do godz. 9:30.

Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego, , pok. Nr 9 (sala USC) w dniu 10 marca  2010r. o godz. 10:00.

 

 

 

                                                             Z up. Wójta

                                                             Barbara Kacprzak

                                                             Sekretarz Gminy

                                                           

                                                                                                            

 

Wodzierady, dnia 08 . 02 .2010 r.

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady

 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

Przebudowa drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów zgodnie z załączonym kosztorysem nakładczym (ślepym ).

Zakres obejmuje:

- roboty przygotowawcze,

- podbudowa,

- nawierzchnia,

- roboty wykończeniowe,

- oznakowanie

 

 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:

 45233220-7

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej Ludowinka – Magdalenów.

 

 II.1.2) Rodzaj zamówienia:   robota budowlana

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

do 15 lipca  2010r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium..
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     tak
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

 

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podst. art. 24 ust.1 i 2 spełniający wymogi art. 22. 2/ Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 4/ Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w siwz i załączonym projekcie umowy. 5/ Zaoferują termin  wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego tj. nie dłużej niż w pkt. 7 siwz. 6/ Do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w pkt. 9 siwz.

                                          
            Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium

           spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:

1.wypełniony i podpisany  formularz ofertowy,

2.aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

3. dowód, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego uprawniona (pełnomocnictwo, uchwała spółki ),

4.wypełniony kosztorys ofertowy na podstawie załączonego kosztorysu nakładczego,

5.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie,

6. aktualne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatków,

8. wypełniony i podpisany projekt umowy

9. podpisane oświadczenie.

         .
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:    

Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski

i na stronie internetowej urzędu.

 

IV.3.2) Termin składania ofert: do 02.03.2010 r. godzina 9 :30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach .
Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 02.03. 2010 r. o godz. 10:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Sali USC..

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

                                                                                                             Wójt Gminy

                                                                                                             Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 listopada 2011 09:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 632
14 listopada 2011 10:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [plan_ludowinka_magdalenowpart2.rar] do dokumentu.
14 listopada 2011 10:07 (Administrator) - Dodanie załącznika [plan_ludowinka_magdalenowpart1.exe] do dokumentu.
14 listopada 2011 10:05 (Administrator) - Dodanie załącznika [przekroj_konstrukcyjny_0_6202_324.pdf] do dokumentu.