zakończone

OGŁOSZENIE o zamówieniu - roboty budowlane

                                                                              Wodzierady, dnia 07 . 04 .2011 r.

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -     roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:  obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:  Gmina Wodzierady

 Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.wodzierady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

Remont drogi gminnej Nr 108208E Ludowinka – Hipolitów – etap I

Zakres obejmuje:

- roboty przygotowawcze (2,750km),

- podbudowa ( warstwa dolna o gr. 12 cm po zagęszczeniu ),

- roboty wykończeniowe  ( pobocza, regulacja studzienek).

 Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV:

 45233120-6

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej Nr 108208E Ludowinka – Hipolitów – etap I.

 

 II.1.2) Rodzaj zamówienia:   robota budowlana

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

do 31 sierpnia 2011 roku

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium:         Zamawiający nie żąda wadium.
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej             -     nie
  • Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej           -     nie 

 

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:1/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podst. Art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22. 2/ Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3/ Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w siwz i załączonym projekcie umowy. 4/ Udzielą gwarancji i rękojmi na minimum 3 lata. 5/ Zaoferują termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego. 6/ Do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w siwz.

 

                                          
            Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium

           spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.

 

 

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy:

1.wypełniony i podpisany  formularz ofertowy,

2.aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

3. dowód, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego uprawniona ( pełnomocnictwo, uchwała spółki ),

4. wypełniony i podpisany projekt umowy,

5.kosztorys ofertowy na podstawie załączonego obmiaru i pozycji kosztorysu nakładczego.

6.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

7.podpisane oświadczenie

         .
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:  www.bip.wodzierady .pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:    

Urząd Gminy Wodzierady    98-105  Wodzierady 24  pow. łaski

i na stronie internetowej urzędu.

 

IV.3.2) Termin składania ofert: do 05.05.2011 r. godzina 10 :00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wodzieradach .
Otwarcie ofert nastąpi dnia  : 05.05. 2011 r. o godz. 10:30 w siedzibie Urzędu Gminy w Sali USC..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Wójt      

Bożena Płonek

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 listopada 2011 15:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 791
10 listopada 2011 15:47 (Administrator) - Dodanie załącznika [specyfikacja_techniczna_11_04_2011.doc] do dokumentu.
10 listopada 2011 15:47 (Administrator) - Dodanie załącznika [strona_tytulowa_specyfikacji_11_04_2011_2.doc] do dokumentu.
10 listopada 2011 15:47 (Administrator) - Dodanie załącznika [wzor_umowy_11_04_2011.doc] do dokumentu.