Rejestry i ewidencje

Rejestry prowadzone w Urzędzie Gminy 

Rejestry, ewidencje, archiwa

Referat do spraw kancelaryjno – sekretarskich

1. Rejestr delegacji służbowych.
2. Książka nadawcza.
3. Rejestr zarządzeń Wójta Gminy.
4. Rejestr skarg i wniosków.
5. Dziennik korespondencji.
6. Rejestr udziału pracowników w szkoleniach, zjazdach, naradach i konferencjach.
7. Rejestr upoważnień i pełnomocnictw.
8.   Ewidencja umów zawieranych przez referaty Urzędu na wykonanie robót i usług.
9.   Rejestr umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych.
10.  Rejestr przeprowadzanych kontroli.
11.  Rejestr pieczęci.
12.  Rejestr zamówień i prenumerat.
13.  Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej.
14.  Rejestr udzielonych odpowiedzi na pytanie do Wójta.

 
 Referat do spraw samorządowych

1. Rejestr uchwał Rady Gminy.
2. Rejestr interpelacji i wniosków radnych.


Urząd Stanu Cywilnego

1. Skorowidze aktów stanu cywilnego urodzeń, małżeństw, zgonów.
2. Rejestr zapewnień.
3. Rejestr decyzji dotyczących transkrypcji aktów stanu cywilnego.
4. Rejestr decyzji dotyczących uzupełnień aktów stanu cywilnego.
5. Rejestr decyzji dotyczących odtwarzania aktów stanu cywilnego.
6. Rejestr decyzji dotyczących skracania terminów zawarcia związku małżeńskiego.
7. Rejestr zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą.
8. Rejestr sprostowań aktów stanu cywilnego.
9. Rejestr zmian imion i nazwisk.
10. Rejestr ustaleń brzmienia pisowni imion i nazwisk.
11. Rejestr ksiąg stanu cywilnego sprzed 100 lat przekazywanych do Archiwum Państwowego.
12. Rejestr zaświadczeń o zawartych ślubach konkordatowych.
13. Rejestr aktów stanu cywilnego.
14. Rejestr oświadczeń o powrocie do nazwiska małżonka rozwiedzionego.
15. Rejestr zaświadczeń o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa.
16. Ewidencja ludności.
17. Rejestr wyborców.


Referat Finansowy – księgowy

1. Rejestr sprzedaży podatku VAT.
2. Rejestr zakupu podatku VAT.
3. Rejestry przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego, leśnego, rolnego, od posiadanych psów.
4. Rejestr opłaty targowej.
5. Rejestr ulg i umorzeń, odroczeń, rozkładania na raty spłat należności podatkowych.
6. Rejestr umorzeń odsetek za zwłokę.
7. Rejestr zwolnień 5 –cio letnich z tytułu nabycia gruntów na powiększenie lub utworzenie gospodarstwa rolnego.
8.Rejestr ulg inwestycyjnych.
9. Rejestr ulg żołnierskich.
10. Rejestr zaświadczeń potwierdzających okresy pracy w rolnictwie.
11. Rejestry zaświadczeń w sprawach podatkowych.
12. Wykaz podatników będących przedsiębiorcami, którym umorzono zaległości podatkowe.
13. Ewidencja księgowa podatków i opłat – dziennik obrotów osób fizycznych i prawnych.
14. Ewidencja wysłanych upomnień.
15. Ewidencja tytułów wykonawczych.
16. Rejestry przypisów czynszu lokalowego.
17. Dokumenty kadrowo – płacowe pracowników Urzędu Gminy.
18. Ewidencja wystawionych faktur za zużytą wodę wg stanu wodomierzy oraz wg ankiet.
18. Ewidencja kwitariuszy płatniczych opłaty za wodę – ankieta.


 Referat Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
 Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

 
1. Dzienniki korespondencji dokumentów.
2. Dzienniki ewidencji wykonywanych dokumentów.
3. Rejestr teczek dokumentów niejawnych, dzienników i teczek ewidencyjnych.
5. Plan świadczeń osobistych oraz etatowych i doraźnych świadczeń rzeczowych przewidzianych do wykonania w razie ogłoszenia mobilizacji lub wybuchu wojny.
6. Rejestr wydanych decyzji w sprawie świadczeń na rzecz obrony.
7. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa osobowego.
8. Rejestry przedpoborowych.
9. Rejestr poborowych
10. Rejestr podatników podatku od środków transportowych.


Dodatki mieszkaniowe, obsługa budżetu

1. Rejestr osób ubiegających się o najem lokalu mieszkalnego.
2. Rejestr osób ubiegających się o najem lokalu socjalnego.
3. Dodatki mieszkaniowe.
4. Zarządzanie budynkami komunalnymi.


Referat do spraw gospodarki gruntami, planowania przestrzennego i ewidencji działalności gospodarczej

1. Rejestr gruntów gminnych - jako zasób gruntów gminnych.
2. Rejestr użytkowników wieczystych znajdujących na gruncie gminy.
4. Rejestr postanowień opiniujących wstępne projekty podziałów nieruchomości.
5. Rejestr wniosków do sporządzonych miejscowych planów.
6. Rejestr uwag do sporządzonych miejscowych planów.
7. Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
8. Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.


Referat do spraw rolnictwa i ochrony środowiska

1.Rejestr wniosków dot. wycinki drzew i krzewów.
2. Rejestr decyzji dot. wycinki drzew i krzewów.
3. Rejestr wniosków dot. wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4. Rejestr decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
5. Ewidencja osób posiadających azbestowe pokrycia dachowe.
6. Rejestr wydanych indywidualnych pozwoleń na przyłączenie do wodociągu gminnego.
7. Rejestr umów indywidualnych odbiorców na dostarczenie wody.
8. Rejestr umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych.


Referat do spraw inwestycji i zamówień publicznych

1. Wykaz dróg gminnych.
2. Wykaz prowadzonych postępowań przetargowych.


Stanowisko do spraw oświaty

1. Archiwum zakładowe.
2. Dokumenty kadrowo-płacowe pracowników oświaty.
3. Stypendia szkolne.
4. Sprawy socjalno-bytowe pracowników oświaty.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 listopada 2011 13:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2492
15 listopada 2011 13:23 (Administrator) - Zmiana treści zakładki.
15 listopada 2011 13:22 (Administrator) - Dodanie nowej zakładki.